Az eredeti ár…

►►►DE!◄◄◄

…csak most, csak neked, csak itt.

Ha kiírsz egy összeget, a vásárlód arra fog referenciapontként tekinteni. 99.999.- Forint – elég sok pénz. A magas összeget követően a szintén magas, de az eredeti összeghez képest felével alacsonyabb, 49.999.- Forintos ár viszont nevetségesen kevésnek hat, s így megkönnyebbülést hoz!
Hogyan alkalmazhatod weboldaladon ugyanezt?
Ha csomagajánlatokban gondolkodsz, a legdrágább csomagodat mutasd meg először! Így az utána következő csomagod ára már alacsonynak fog tűnni…!
De megteheted azt is, hogy készítesz egy olyan csomagot, amit nem feltétlen szánsz eladásra. Ez a csomagod lesz a referenciapont, amivel a vásárlód először találkozik.
Az árban ezután következő ajánlatod jóval olcsóbb lesz, ami így a vevőd szemében kedvezően alacsony árnak fog tűnni – a referencia-ajánlathoz képest.

Próbáld ki!

Menü